مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-04سياسي

منطقه آزاد تجاری فرصتی برای صادرات محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به مطرح شدن و پیگیری مجدد تصویب منطقه آزاد مهران از سوی نمایندگان و مسئولان استان اشاره کرد و گفت: صادرات، بازاریابی و فروش برخی محصولات جانبی، - سهولت و امکان تامین تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز پالایشگاه با توجه به فاصله کم تا این مرز استراتژیک، بخشی از مزیت های ایجاد منطقه آزاد مهران برای این پالایشگاه و به تبع آن توسعه حوزه نفت و گاز استان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، روح اله نوریان در جمع هیات اعزامی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان همراه که با هدف بررسی و امکان سنجی ایجاد مرز مهران به یک منطقه آزاد تجاری، از پالایشگاه گاز ایلام بازدید کردند، افزود: پالایشگاه گاز ایلام از ظرفیت های خوبی برای تنوع بخشی به محصولات جانبی بویژه محصول گوگرد، بعنوان یکی از خالص ترین گوگردهای تولیدی در کشور با درجه خلوص 99.

9 درصد، برخوردار است که نزدیکی به یک مرکز آزاد تجاری، فرصت مناسبی برای صادرات محصولات با ارزش افزوده بالاتر بوجود می آورد.

وی ادامه داد: در پالایشگاه گاز ایلام، پنج محصول متان، اتان، گاز مایع خام، میعانات گازی و گوگرد تولید می شود که از این تعداد سه محصول میعانات گازی، گاز مایع خام و اتان خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام بوده، گوگرد تولیدی مورد استفاده صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری فرصتی برای صادرات محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام

منطقه آزاد تجاری فرصتی برای صادرات محصولات تولیدی پالایشگاه گاز ایلام